10 March 2009

Kem Motivasi Felda Bukit Sagu Bersama Siswa Siswi UM


Bergambar kenangan bersama peserta kem





Pada 7-8 Mac 2009, aku join satu kem, iaitu kem motivasi utk bdk2 spm Felda Bukit Sagu kt Kuantan.Best jgk la. aku jadi Faci untuk kem nie.mencabar jgk jd faci utk bdk2 felda ni. ye la kn bdk felda..boleh tahan..nampak cm samseng ckit..bagi la sepuluh kali motivasi ttp cmtu jgk...tp bdk2 felda yang dtg ni..alhamdulillah ada jgk yang mendengar ckp..bagus sgt..untuk bdk2 laki felda..aku ucapkan tahniah la coz dpt dtg join progrm nie..coz..jarang2 ade bdk laki yg berminat join kem nie..tanpa disuruh dsb..Kump aku namenye burung..antara ahlinya..An..Lihin..Su..Sha..Aini..Nabula..Umairah..budak2 nie dgr gak la ckp aku.hehehe..ape pon korang mmg sporting la..berani..hehehe..kak wan syg korang..
Sbnrnye..1st time aku masuk felda..hehehe..aku dpt family agkt...walaupun tu family agkt kak mayah n kak safiyah..aku anak angkt yg ke3..hehehe..dlm family tu ade Ma..Abah (Che Wan)..Tikah..Uya..Wani..Zirah..and yang paling omel tu..Alya..hehehe..omel cgt2..tp sedih lak..mase hari pertama aku kt sana..mase mlm persembahan..Zirah eksiden..betul2 depan dewan kami wt progrm...cian Zirah..yang paling kesian Ma..Ma meraung2 mase Zirah eksiden..sape x sygkan anak..hmm..nasib baik Zirah x ade pape..Alhamdulillah..Zirah selamat..tp terima 10 jahitan kt kepala..malam tu ade persembahan.engt nk kansel..tp kena teruskan jgk..cian bdk2 tu..dh prepare.x jd lak..so teruskan jgk..mlm tu jgk aku jd MC utk persembahan..olo..olo..hehe..mula2 Zuhail tnye leh x teruskan jd MC coz..muka aku nampak letih je..ape x nye..aku lari pecut mase eksiden tu..huhu..so..aku teruskan jgk jd MC..duet ng Zuhail..Buat je la..lantak pe jd..
Ma baik..pg2 Ma bgn sediakn sarapan utk kami. aku je muka x malu..hehe..
malam last kt sana aku n geng2 main badminton..best jgk..sampai skrg tangan aku masih sakit..
mula-mula aku lawan ngn cik malik..pastu ngn kak safiah....pastu ngn anak2 cik malik lak..best..mlm tu cik pah bwkkn kek..best sgt makn kek..
last day kt umah Ma..sedih sgt.kami dh nk balik..Ma n Abah..n Alya..anta kami ke stesen bus..Seronok sgt..kami dpt hadiah dr family Ma..dpt kain psg.hehehe..sdgkn aku x dpt nk bagi pape lg kt family Ma..insyaAllah nanti ade mase aku akan lawat deorang n adik2 kt bukit sagu tu..Rindu korang semua..

No comments:

Post a Comment