09 March 2009

Kehilangan Seorang Sahabat..


Inilah kenangan yang tinggal buat aku

kenangan Bersama Arwah Zafirah...

9 Mac 2009 jam 10.30 pagi...
waktu itu..aku dalam perjalanan dr Kuantan ke KL..
tiba-tiba..aku menerima sms drpd seorang kwn..
dlm msg tu menyatakan bahawa..seorang sahabatku telah menghembuskan nafas terakhir pd 8 Mac 2009 jam 10.30 mlm..
Innalillah..aku sungguh x percaya..yang arwah telah pergi meninggalkan kami semua..
lagipun arwah merupkan ex roomate aku dulu..dah setahun lebih kami kenal..Dia pergi dulu..
aku terkilan..tergamam..sedih..aku x dpt terima kenyataan ini..
Arwah merupakan insan yang baik semasa hidupnya..
Arwah seorang yang rajin..dan pentingkan pelajaran..
namun..dia tidak sempat untuk menggenggam segulung ijazah..
seperkara lagi buat aku sedih..bulan lepas..ayah arwah meninggal..dan bulan ini..arwah pula mengikutinya..satu tamparan yang hebat buat keluarga arwah..mereka kehilangan dua orang tersayang dalam satu tahun..
huba hati ini..hanya Tuhan yang tahu..
ku pujuk hatiku bahawa Allah lebih sayangkan arwah..

Al-Fatihah buat Allahyarham Zafirah Mat Hussin @ Fifi..Amin..

No comments:

Post a Comment